adsettings

måndag 2 augusti 2010

Är lite trött idag men det är väl inte så konstigt kan jag tänka,
oj vad irriterande min a tangent har nästan gått sönder för det blir inte alltid ett a fastän jag trycker ner tangenten.
Jaha enligt nyheterna skulle det i dag bli runt 20+ och sol hoppas det stämmer men man kan aldrig vara säker väl!
Idag ska det fortsättas att grejjas i rummen, Mathias satte upp jätte mycket grejjer igår bl.a. himmlarna till sängarna och massa mys så nu blire fint hos mina sessor ;) spännande.
Det enda som ska ändras sen är ju färgen på väggarna och att de ska få varsitt eget rum för just nu är det ljusblått och det är ju inte riktigt färg till mina tjejjor ;)

Ska ställa iordning mina skor idag också för det behöver bli lite ordning och reda känner jag.
Skulle behöva en massa pengar så att vi kunde köpa lite nytt men men vi får väl vänta lite tills det blir lite bättre nä nu måste jag ruuuusa ut så min dotter inte gör sönder alla mina blommor!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.