adsettings

fredag 6 augusti 2010


ÄNTLIGEN!! Kan jag bara säga så har min älskade dotter kommit hem ;) som jag haaaar längtat och det har on med sa hon till mig!!
Så söt mitt lilla hjärta!! Gud jag kommer aldrig någonsin vilja vara utan mina barn lika länge igen!!
Har lagat en god mat ikväll och det va mysigt ;)
Det enda som fattas nu är min M :( Han är påg till Luleå med Alvas pappa för att sedan ta flyget hem men det går inget flyg förrän på söndag kväll :(
Ja snart är alla mina hjärtan hemma !!! Älskar dem så tokigt mycket!!
Min familj är mitt allt!!
Måstye försöka hitta mina batterier :/ förstår inte var de har hamnat köpte ju en paket för nån vecka sedan bara.. jaja

Är iaf helt fantastiskt lycklig! Livet är på topp just nu och det kommer det förbli ;)
M och barnen är allt jag behöver!!

Love u <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.