adsettings

lördag 7 augusti 2010

Häxjakt och kommentarer hahaha

För att svara på det inlägget jag skrev igår som fick så sköna kommentarer ;) jag har inte skrivit några namn överhuvudtaget och är det så att någon känner sig träffad är det kanske för att det ligger en poäng i det jag lägger ut!

Synd att det finns så trångsynta människor som måste hacka ner på människor för att må bättre men det är upp till er, jag har haft barn i snart 7 år och har fantastiska barn
det jag ville poängtera med inlägget att man kanske inte behöver ha en egen tv till en 2-åring! BARN UNDER 4 ÅR INTE SKA SE PÅ TV SJÄLVA! klarar man inte av att få ett barn att sova utan en tv eller film då behöver man nog lägga om sina rutiner för jag tror absolut inte att det är bra i längden för barn att ha en tv som barnvakt!

Sen är det väl förfan upp till var och en hur man gör men jag sa det bara i all välmening eftersom ingen annan kanske sagt något, jag fick höra detta hela tiden när jag var nybliven förälder (och jag va då 21 år) av experter som jobbar med barn dagligen.
Men allt detta är mina åsikter suit your self as I say!
Och jag snokar inte runt till skillnad vad andra gör sen att jag och Bella är vänner beror på att våra sambos är bästa vänner sen låååång tid tillbaka och det tycker jag är jättekul att vi kommer överens!

Snacka om att ta saker personligt hehe men men det är inte mina problem, alla lever sitt liv....
Mina barn är iaf helt underbara precis som vilken förälder som helst tycker, sen får alla uppfostra precis som de vill behöver inte bli nån jävla häxjakt för det??
och är det nån som är besatt så är det fan inte jag!!!
hare' alla sötnosar därute ;o)

1 kommentar:

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.