adsettings

fredag 13 augusti 2010

friday 13th

Helt galet vad Liv har ändrat sig bara sen i våras!! Såg gamla bilder nu som jag hade i min kamera och det är helt knäppt att en så liten kan förändras så ;o)
Sen har jag tagit en bild på min nya hårfärg som jag inte fått tummen ur och gjort, och jag är faktiskt nöjd med den :o) Den känns som jag och det är nog ganska nära min naturliga hårfärg helst nu när vintern kommer och sommarstrålarna försvinner. Tänkte jag skulle försöka låta bli att färga mitt hår på iaf 6 månader tror ni att jag kommer klara det hehe i ärlighetens namn tror inte jag det men det är ju värt ett försök iaf ;o) Jag tycker mig inte kunna se någon utväxtrand så det är ju positivt..

Trött som satan idag :o/ Har typ inte sovit på hela veckan, och inatt vaknade jag jättemånga ggr aav åskan!!! Jooobbigt!! Tycker inte om åska alls! Helst inte när man bor så nära vattnet, känns som att det kan slå ner mycket lättare då.

Har varit med Liv på inskolningen idag och det gick bra som vanligt förutom att jag försov oss då, men det ska bli skönt sen när man kan återgå till det normala sen, skulle ju behöva jobba nu igentligen men det får nog var en stund och så måste jag koncentrera mig på mitt skolarbete så att inte det blir lidande!

Hur ironiskt är det inte? Letade som en toook efter samarinröret förut och jag leta och leta och hittade det inte men nu när jag sitter och skriver så står det rakt framför mig :o/ Knäppt!
Japp nu ska jag åka och hämta Alva snart och sen ska vi åka till S som fyller 10 år idag!! Hurra hurra på din födelsedag!!
Måste ta mig in i duschen och sen måste vi städa här också snart hämtar jag säckar och slänger allt skit!!
Jaja haj haj så länge ;o)







1 kommentar:

  1. japp! Gilla:) ser inte alls knäppt ut!!

    //Bella

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.