adsettings

måndag 16 augusti 2010

Babies and booms ;)

Ja vi har ju babyboom nu och det är faktiskt så att även jag och Mathias ska ha en liten igen ;o)
Känns både skrämmande och spännande fast mest spännande såklart, hoppas bara att det går bra denna gången med.

Är i slutet på 3:e månaden så snart ska jag börja lägga upp lite bilder på magen och det är väl läge snart för nu går det snart inte att dölja längre..
Så det blir mamma ledigt i mars igen då, och jag tyckte att jag hörde nånting om att de skulle förlänga mammaledigheten till två år istället för bara ett och det låter toppen tycker jag! Det är inte roligt att behöva lämna en liten som knappt fyllt ett.

Jaja så är det iaf
sleep tight babies

2 kommentarer:

  1. Man får ta två men måste man inte dra ner på sin penning då och spara halva typ? Det hade jag aldrig klarat iaf så det blir nog bara ett år för mig! Hade dock inte tackat nej till två så jag hoppas du har rätt!!! Ska googla saken nu;D pössss

    SvaraRadera
  2. Det hade ju varit underbart! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.