adsettings

onsdag 11 augusti 2010

Hästar!

Har suttit och lusläst blocket nu på hästanonnser och jag har bestämt mig! Om två år ska jag ha en egen häst igen och lilla Alva får en ponny som sällskap!
Då är man färdig med småbarn och allt sånt och det kan ju vara underbar träning att komma i form med genom att rida! Såg sjuuuukt fina hästar som inte alls va så dyra och snart är det löst;)
Hoppla igen ;)
Men denna gången ska jag ha en häst som är sammarbetsvillig som man inte behöver jobba ihjäl sig med för att komma två steg fram.
Skitkul ska det bli!!

Sen har jag städat lite idag och kämpat med vårat hem som mer eller mindre har varit som en svinstia :( Men nu jäklar blire andra bullar av!! Här ska glänsa överallt innan jag är färdig!
Mysigt väder det blev, not.
Ösregn!!! Ser ut som himlen vände ut och in på sig.
Jaja nu så ska jag fortsätta med mitt liv ;)
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.