adsettings

onsdag 18 augusti 2010

Trött.com

Vet inte vad jag ska göra idag eller dagen är slut och jag har väl tvättat typ 3 maskiner och hängt 2, diskat en disk, lagat mat och så, men sen då?
Nä promenaden jag tänkte gå uteblev men nu jävlar ska jag sätta igång med promenader jag vet ju hur fruktansvärt bra jag mår av dem.
De ringde ju från jobbet förut och nu ska jag jobba till 04 bitti. Inte sugen men det är ju bra pengar, hoppas bara min mage kan hålla sig i schack annars kan det bli jäkligt jobbigt hoppas bara att det går bra :o/

Skit vad tråkigt det hade varit skönt om typ en inredningsfirma kom hit och fixade vårat hem
Men thats not gonna happen.
Jaja fasen ska jag ha med mig att äta idag då? trött och grinig känner jag mig :o(
bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.