adsettings

söndag 29 augusti 2010

En skööön dag ;)

Haft det så himla roligt idag ;) Varit hos Bella och tittat på hennes fina hästar och träffat hennes underbara ungar ;) Älskar verkligen det stället det är fantastiskt att man känner sig så välkommen ;) näästan som en i familjen ;)

Så nu är det bestämt att jag ska hjälpa till några ggr i veckan och det ska bli så roligt!! Jag älskar verkligen att få vara med hästarna och rensa min hjärna ;) Det är en sån avkoppling. Fast nu när man inte hållit på med det så fruktansvärt mycket så får man lite väl mkt respekt igen eller så beror det på åldern hahaha.... Ja så är det. Men jag kommer att älska ta på mig mina ridkläder igen ;) och nu finns det ju en anledning att åka till Tre Hästar igen haha Super ;)!!!! Så nu har vi varsin hobby igen ;) och jag mår toppen!!! Det är knäppt vad en sån grej kan göra dig lycklig ;)

Inte ens varit trött idag så jag tror att mitt blodvärde är bättre denna gången.
My darling har varit i L-E och kört sin motard idag med vår granne och de har det nog skitkul tror jag ;) Kul att han har det intresset faktiskt ;)


Och idag har jag försökt mig på att tona rutorna på min bil hehehe vi får väl se hur det ser ut i morgon... Jag har tagit halva bilen och det är bara bakrutan och ena sidan nu då.. Men jag fick gå in för det börja ösregna och vi kunde inte köra in i garaget för kanten är för hög.. måste lägga mer grus framför porten..

Inatt kommer jag sova gott ;) Somna med ett leende på läpparna!!!
love ya all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.