adsettings

lördag 21 augusti 2010

mår inte jättetoppen nu, men det är nog tröttheten.
Pratade precis med min underbara vän!! Gud så jag älskar dig E ! Du är en av de få i mitt liv som alltid kommer att stanna ;)

Sen surfa jag på fejjan och hittade helt plötsligt en annons med supeersnygga stövlar och jag ska verkligen beställa eller åtminstonde köpa nåt liknande sidan de fanns på är den här : bonprix
Jag tycker dessa va snyggast , fast jag hade velat ha ljus klack på dem också, men men man kan inte få allt


Sen va nr 2 helt klart ett par jag  skulle kunna tänka mig också ;)

Dessa är snyggare än de ser ut tror jag, men jag kan nog inte ha dem eftersom jag har så smala ben. Det kan vara lite huvudbry ibland

Nu har jag bestämt mig att vi ska åka till Ullared när lönen kommer. kan ju handla för typ 2500 iaf och det kommer man ju långt med, sen får allt Mathias snällt åka med och hjälpa till så jag slipper springa där själv som en dåre :D
Ska bli så gött att shoppa lite höstiga tröjor och shit. Måste verkligen fylla garderoben för jag ha typ inga stickade tröjor eller nåt :( Och det är ett måste helst nu när man ska bli tjockis igen...

Usch ikväll mår jag illa men det beror nog på att jag inte sovit :(
Nä lägga sig och dra på en film i datorn det är grejjen :)
Älskar er mina underbara bästa vänner!!!!
God natt världen!!

Xoxoxo
              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.