adsettings

fredag 20 augusti 2010

Friday 20th

Är  sugen på att åka till Torp med mina underbara ungar idag så jag tror att jag ska göra det. Har lite behov av distans till hemmet just nu. Tror att jag ska städa och fixa min bil sen. En kopp kaffe hade väl inte varit helt fel. Men undrar om man vågar det. Fast magen verkar ha skärpt sig nu ;o)

Röksugen som fasen men nää jag har inte rökt nu riktigt på tre veckor. Skönt och duktig känner jag mig! Det är fasen inte lätt att sluta helst inte om det är struligt runtomkring , men jag klarar det :o)
Fy vad jag vill ha en nyyy soffa!!!!! våran soffa är så jäkla äcklig!!!!!! Spelar ingen roll hur mycket jag tvättar och städar den så blir den inte ren!!!

Är så förbenat trött på hela hemmet just nu, men det är väl "bara" att anställa någon med hushållsnära tjänster, för det har jag juh säkert råd med :oP Moderat blää.

Vill åka till mina kussar i Lidköping! Deras butik heter hemcompaniet och är en inredningsbutik och går ni in och kikar så är det hur stort som helst! Det är liksom inredningsheaven!


Här är liiite bilder ;)
Japp dit ska vi åka snart iaf! Pussisar everyone!!

3 kommentarer:

  1. Tina handlar där jämt! Vill också dit juue!! pösssss

    Bella

    SvaraRadera
  2. haha jaaaaa meed!!! och det är min kusins man som är vd liksom hallå jag har ju inte ens vetat att de har den :/ lågt av mig ;)

    SvaraRadera
  3. Klart vi skaa:D

    //bella

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.