adsettings

tisdag 24 augusti 2010

Ibland kan man inte låta bli att undra, om kosmos valt annorlunda hur det skulle sett ut då? Om du fortfarande funnits i mitt liv? Men stjärnorna väljer och vi kan inte styra... Men saknaden är enorm fortfarande efter så många år. Men på nåt sätt vet jag att du fortfarande vandrar vid min sida och det tror jag att  du alltid kommer att göra.
Om du hade funnits vid min sida hade jag varit lyckligare eftersom du alltid visste det rätta.

Saknar dig så det gör ont i hela mig, men det får inte dig tebax till kött och blod? Tänk om du fått råda med dina kloka ord :( Undrar varför det blir så uppenbart så fort man går igenom en stor förändring i livet?

Fy vad jag fryser idag, det är ju jättekallt. bara 15+ men det blåser ju inte 15+ ! Det är svinkallt för mig som fryser under 20+

Japp då va detta inlägg över by by eller bajs bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.