adsettings

måndag 30 januari 2012

Älskar mina barn

HAft en vanlig dag med vanliga göromål men med mkt kärlek från mina underbara ungar <3 De är så fantastiskt underbara. Fast Tilde blir ett litet grinmonster så fort pappa kommer hem.. Konstigt att hon kan vara såå glad innan och så fort hon får syn på honom så börjar hon gråta som när man slår på en knapp.. hahaha.
Hittade lite av de bilderna jag laddade upp sist som jag glömde ladda upp ;) Älskar mina underbar flickor!! Det är ni som gör det värt att gå upp på morgonen och ni får mig att känna en obeskrivlig glädje och lycka varje dag!
Och jag hoppas att alla människor kan få uppleva den lycka man känner <3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.