adsettings

tisdag 24 januari 2012

Är glad pigg och lycklig fast trött utmattad och orkeslös samtidigt. Undrar hur det går ihop?
Men fast inte barnen vaknar så vaknar jag av mig själv :O det är ganska stört men men så är det. Nu ska jag snart ta tag i disken och tvätten men har dragit på det en stund, väntar på att inte känna snurret i huvet och huvudvärken man vaknar med.
Men trots att man har dessa krämpor så är jag glad och lycklig, för det finns så mycket fint i mitt liv och så mkt fina underbara människor och djur som jag kan omge mig med och omger mig.

Är sugen på att fixa och dona hemma, men har inget hemma att fixa och dona med :( jag vill ut och hitta några gamla sängbord som jag kan måla och patinera. Finns så mkt roligt man kan greja med <3 sen har jag hittat två skänkar i vitt lite gammeldags stil jag vill köpa och ha i köket som vi behöver för förvaringen som är lite bristfällig.
bara det att de kostar över tvåtusen styck och jag är så jä-a snål så jag vägrar lägga så mkt på en skänk :P men de passar in perfekt till det andra ;)
Puss och kram iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.