adsettings

torsdag 12 januari 2012

stall och blåst

Njuter av morgon kaffet :) Det ska tydligen vara dåligt väder hela dagen idag :P Typiskt! Jag som INTE gick ut igår och utnyttjade solen men där ser man att det skulle jag gjort. Men men vi har ju haft en hel del att göra här hemma så jag har faktiskt inte hunnit.
Vi har varit i stallet jag och mina små gryn ;) fast de sov hela tiden :) Och jag har promenerat en timme och det va riktigt skönt faktiskt. Trots allt det här med smärtan jag har blir lite bättre av normal motion. Så att jag rör mig i ett par timmar i veckan är bara bra. Men jag har kommit fram till att jag klarar inte hårdträning på gym. Men det är skönt att rida för då nyttjar du alla muskler utan att behöva tänka. Och jag glömmer smärta just då :)

Nu ska jag dricka té mysa med frukt med mina underbara ungar och förbereda middagen :) Det får väl bli kycklinggryta idag. Igår marinerade jag egen kycklingfilé i ugnen. Supergod!
Ta disk och sånt där vanligt tråkigt och fortsätta tvätta till döddagar :P Hatar att tvätta just nu men jag måste.
Jo en torktumlare står högt på listan :)

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Ja menar ju det. Så länge ingen tar skada kan man lika gärna hålla käft! :P

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.