adsettings

lördag 14 januari 2012

Har märkt en sak :)

Trots mina tråkiga inlägg (tyvärr är det ju mitt liv) så har mitt läsarantal ökat! Och jag vill Tacka Er! Va kul att just ni vill läsa om mitt liv :)
Det har ökat med det dubbla på bara några dagar från 20 läsare till runt 43 om dagen! Inte för att jag är ute efter massa som läser men det är alltid kul att människor kikar in :)

Ja inatt blev en konstig natt, vaknade halv tre oh sen va det förgjort för mig att somna om igen! Så jag fick väl ca 2 timmar effektiv tid :P Men jag är ju uppe iaf och de vanliga rutinerna rullar snart igång här hemma :)
Skönt att det är helg dock för då har vi den stora älsklingen hemma och denna helgen ska han inte jobba :))

Hoppas ni alla får en underbar dag mina underbara läsare puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.