adsettings

onsdag 25 januari 2012

jag gråter!

Fy f-n säger jag för min kropp!! Jag satt och klippte och nålade tyg för jag ville sy en egen sängkappa men efter en halvtimma kände jag mig lite stel i nacken och helt plötsligt small det!! Jag fick ont i hela ryggen med en brinnande smärta och i armarna och benen och fötterna. Och så börjar magen pga smärtan så blir jag illamående och magkatarr symptom men jag hittar inte min novalucol :( Och min man är ca 5 mil bort så det dröjer.

Det som gör mig så jävla ledsen är att jag tycker det är så roligt att sitta och pyssla och skapa egna saker, men nu kom jag ihåg varför jag inte gör det... Så orättvist att ha en kropp som man inte klarar att styra utan att man ska vara rädd för en sån smäll ...
Jag älskar att sy, måla, baka, sticka, virka ja allt handarbete men det är tydligt nu att det får vara en riktigt bra dag jag kan sätta mig med det.
Ville bara dela med mig av min sorg :´( för det är en sorg för mig.

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.