adsettings

måndag 2 januari 2012

Helgen som varit i bilder.

Är inte på rätt humör för att skriva givande inlägg och jag lär inte bli det än på ett tag heller men lägger in lite bilder från nyårsafton som va underbart lyckad då min moster gifte sig iaf till kl 21.00 när jag och barnen lämnade festen för att de va så trötta. Ingen ide att gå i på detaljer men man kan säga att saker och ting utvecklades inte som man önskar och tror i livet. men men livet går vidare. Nu ska jag och barnen åka på mini semster i Lilla Edet och vi ska bo i Göta och det ska bli skönt att slippa alla måsten en stund. Sen får jag ta tag i skiten hemma när vi kommer hem igen. Tvätten springer ju inte iväg direkt.
Jahopp ha en underbart god fortsättning alla och hoppas att era önskningar och drömmar blir verklighet!
Puss o kram


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.