adsettings

fredag 6 januari 2012

Jag kan störa mig...

..Otroligt mkt på människor ibland, fast jag vet att det är onödigt, men ibland förstår jag inte vissa argument. Som tex när folk lägger upp stötande bilder på fb. Det föder inget positivt och leder ingen vart mer än att man mår illa och tar illa vid sig. Vill man nu skipa rättvisa som jag själv skrev i en kommentar tidigare idag så får man ju skicka det till de som faktiskt jobbar med sånt och det är polisen! Det är de som jobbar med våld och övergrepp mot barn och djur! Inte vi Svenssons.

puss o kram

1 kommentar:

  1. Ja det känns verkligen bra för håret :) Vilken serie körde du med då?
    Btw, läste för längesen att du funderar på att testa maroccan oil? Jag testade orofluidos häromdagen och den e minst lika bra och känns mkt drygare! Plus att dom har erbjudande på bellbox nu s den kostar bara 250 plus att du får med ett sött glittrigt puder ma kan ha på hud o hår. Kolla hemsidan! Lätt värt det!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.