adsettings

lördag 21 januari 2012

snöstorm! Och jag vill INTE! JAg vill ha våren nu! :( Är så glad att det inte har kommit så mkt kyla och snö innan om jag ska vara ärlig för det blir så jobbigt allt :P Bara att gå ut för att sätta sig i bilen blir ju ett helt företag :P
Ne då klarar jag mig bra utan den. Nog för att det är vackert att se på men jag blev liksom lite mätt på de två åren innan då det snöade konstant i typ 6 månader :P
Men som sagt det är ju kul för barnen bara det blir fin snö inte blötsnö. Det jag oroar mig mest för just nu är att det kan leda till strömavbrott och det blir inte så kul när man har bebis. Hon ska ju ha välling flera ggr/dag och nu har jag förberett genom att koka vatten och slå på en termos men hade nog behövt en större ifall ifall.
Och så har jag fyllt flera petflaskor med vatten och in i kylen men kan kommer ju inte långt med det. Varje människa dricker ca 2 liter själv om dagen och vi har 3 liter i kylen. Jaja förhoppningsvis händer det inget.

Annars blir det att tvätta hänga och vika tvätt idag ...
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.