adsettings

fredag 13 januari 2012

i spend my time at the ladies room way too much

Tröttnar så fruktansvärt på min kropp som inte vill göra som jag vill.
Har sprungit nu sen 6 i morse till strax före 11 ;(
Men jag visste väl nästan att det skulle bli så nu eftersom jag sovit så dåligt i så många dygn och varit så aktiv ändå. Då kraschar lixom hela systemet. Men ändå tröttsamt och jag blir irriterad på mig elelr min egna kropp. Och det hjälper väl inte men så är det ju så att man får dömande ord från olika håll hela tiden av människor som är helt ovetande och oförstående för hur ska de kunna förstå eller ens sätta sig in i hur det är att leva med detta?

Men nu ska jag trotsa min skitkropp och dricka en koppa kaffe och njuta av den! Sen har jag och ALva ett äventyr som väntar oss och det är Disney on Ice bara hoppas på att min kära kropp inte strejkar just då!
Men jag får trotsa naturlagarna ;)

sen var det dethär med köket!!! När i hela friden ska vi kunna sätta in det??? Det har stått i garaget en månad nu!!
Blir så trött när man måste förlita sig på andra människor som i sin tur skiter i andra människor!!!
DeT TAR INTE EN MÅNAD FÖR EN GROSSIST ATT ÖPPNA!!

Sen inte nog med det så ligger väl hela vårt nya kök ute i garaget och blir totalförstört i alla väderomslag /frost + frost + regn frost + osv... Och det vet vi ju alla att trä slår sig tillslut och detta är ju inte gediget trä utan lackad spånskit så slår det sig går det liksom inte att rätta till. nä nu ska jag sluta gnälla men det är så synd att en sådan glädje och lycka för att man någon gång lyckas få det man önskar sig ska försvinna pga andra människor som uppenbarligen skiter i mig och min familj och att vi vill ha ett nytt kök!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.