adsettings

fredag 20 januari 2012

JA idag blir det

Att shoppa lite ;) både delar till bilen och att hämta en fin fin paket som ligger och väntar :O Den innehåller två fantastiskt fina hissgardiner som jag beställt från www.textilonnet.se hoppas att de blir lika fina som de såg ut på bilden :))

De hade iaf måtten 160cm och det är enda stället jag sett det på så det får bli bra :) Sen har jag beställt ifrån jotex som kommer nästa vecka fin fina knytbands längder som matchar hissgardinen i vardagsrummet! Så nu ska det bli tjusigt! Och så får vi ju förmodligen köket i helgen så det slutar väl med att jag själv får gå ut och palla upp bilen och fixa handbromsvajern :P men wtf det klarar väl jag? Jag klarar ju så mkt annat så why not liksom? Haha kanske ska tänka om när det gäller yrke och bli bilelektriker eller elektriker öht? Kan ju koppla det mesta hahaha. Men jag tycker det är ganska kul och spännande iaf. Ja vi får väl se :)
Vården är nog inget för mig i längden iaf. Känner inte att jag kommer orka med alla lyft och tungt arbete som är inräknat ii den yrkeskategorin. Men men jag är ju bara 29 snart så mitt liv har nyss börjat och man kan väl prova lite till? Har ju provat massa saker redan städerska, gatuköksbiträde, häst/stallskötare, butiksbiträde i kläd och skobutiker, undersköterska ja listan är lång.

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.