adsettings

torsdag 19 januari 2012

Idag började jag dagen med att gå upp kl 6 som jag brukar. Väcka Alva och ordna med frukost och kläder osv. Så idag skulle de ha varm choklad och frukt med sig till skogen så det fick jag givetvis ordna. Sen gick hon vid 8 för att hinna med bussen som går 08:17

Sen tog jag mitt vanliga morgonkaffe i lugn och ro innan de andra barnen vaknar och en cigarett eller tre innan Tilde vaknade till liv. Sen vaknade Liv ungefär vid 09:30 och sen dess har det vart full rulle som vanligt. Tilde sover just nu sin middag och Liv sa att hon också är trött så vi ska försöka gå och vila en stund så kanske hon förhoppningsvis somnar lättare inatt och sover hela natten så hon inte vaknar efter två timmar och tror att hon sovit middag.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.