adsettings

måndag 23 januari 2012

Uppe med tuppen

som vanligt :P Men det är ju ett måste då min stora fina tjej ska till skolan <3 Hon hade ont i magen idag igen men jag fick ändå skicka iväg henne :( Det skär i mamma hjärtat men jag är piskad :(

Ja ska snart iväg med Liv och Tilde för att ordna nya vinterdäck fram och så ska vi ordna med lite i stallet :) sen blir det besiktning utav min pärla och jag ber att den går igenom idag!

Hörde nu på nyheterna att det är en far och son som systematiskt åkt runt i klädinsamlingarna och stulit över 250 säckar kläder (tror det va så) men hur kan man med?? Det ska ju gå till bättre behövande! Vafan vågar man inte lämna det där längre men det är ju det jag alltid sagt det är ingen ide att lämna nåt till välgörenhet för det finns alltid nån som fifflar påvägen och det är tamejfan helt sjukt! Blir vansinnig på sånt!
Jaja så är det.
Nu är det dags för påklädning av småbarn iaf puss och kram och hoppas ni får en fantastisk dag!

1 kommentar:

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.