adsettings

fredag 27 januari 2012

Väntar på att Tilding ska vakna så man kan åka till affären och hämta paket ;) sååå spännande och se hur det ser ut irl.
Är ett tag sen vi köpte fint till hemmet nu så det är ju alltid skönt att förnya en del som är gammalt och slitet nu. Sen håller jag på med sängkappan och är snart klar men har insett att jag måste åka till Ikea och köpa ett till lakan för 19:- sen måste jag köpa ett spetsband som jag ska fålla med längst ner så det blir jättefint!
 Har dock inte bestämt vad för färg det ska vara ännu men linnebeige/grå eller nåt sånt kanske. Ni ska få se sen när det är klart :) Det jag har gjort hittills är jättefint iaf så de gamla takterna sitter i och jag är så oerhört tacksam till min mor att hon ville ge mig maskinen! som det ser ut nu har jag lagt ca 80:- på en sängkappa i materialåtgång :) och det som behövs är 4 vita lakan från Ikea som kostar 19:- st. sen har jag köpt en sänghimmel idag med rosor på i antikvit/guld som ser gammaldags ut och omtag i samma så det ska upp idag och det kommer bli såå fint :)) Istället för sängavel.

Sen är det ju bara allt annat tråkigt måste som ska göras ;)
puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.