adsettings

tisdag 17 januari 2012

Mkt som händer :)

Får sitta med datorn i knät för att inte få kramp men tur den är liten ;)
Här händer det grejer iaf, Tilde går som aldrig förr :) Helt orädd och typ 10 steg i taget med balans nu så har hon lärt sig att klättra :P mindre bra men man kan inte göra så mkt åt det!
Sen är vi i stallet mkt nu. Enda stället jag jag kan vara på och glömma smärta och  mig själv. Åtminstonde stundtals.
Nu är jag väldigt lycklig för övrigt är inte deppig eller har panikångest alls och det känns bra trots att jag sover så dåligt. Jag känner ändå en tillfredställelse i mig själv och att jag har en så underbar familj!

Sen tror jag att jag har hittat vad som kan vara fel på mig gör att man accepterar det lättare än att höra nej det är inget fel på dig du får träna det är inbillning osv..men jag kan ju omöjligt inbillat mig i typ 15 år? eller ännu längre.

Alva har tyvärr haft två sämre dagar nu har skolan börjat igen och i och med det magontet :( kramper och diarreér. Hon har samma som mig men det lyssnar inte läkarna på. Vet inte hur många ggr vi sprungit dit för att hon har ont och lider mår illa och kräks av smärta och inte kan äta. Det va bättre tills vi flyttade hit och hon började i den nya skolan där det nu kommit fram att eleverna inte är så snälla.

Men vi älskar varandra och det är det viktigaste! Ska nog ta mig en tur till Bengt igen och ge bägge barn lite healing och mig själv också för den delen!
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.