adsettings

torsdag 19 januari 2012

En lång dag

Har varit vaken sedan 6 i morses som sagt så nu börjar4 man bli trött i ögonen men mina stora fina men väldigt busiga flickor kunde inte vara tysta förut så de råkade väcka lillasyster så nu sitter jag och underhåller henne på golvet efter att vi ätit kvällsmat. Idag har jag "bara" diskat fyra ggr helt sjukt hehe men det är sååå skönt när det är borta när man kommer upp på morgonen.

Sen har jag ju beställt ett comviq kort sålänge eftersom telenor har haft stora problem med täckningen och nu ikväll fick jag veta av en kär vän som jobbar där att det är överbelastning på deras nät för att det bor så många i Kode ;) hehe visserligen kan det ligga ngt i det för det har ju flyttat hit ganska mkt människor de senaste men jag vet inte ;) han va ju urgullig som kollade upp iaf.

Nu dödar rygg nacke och axlar mig. Har suttit en stund på golvet som sagt och hela överkroppen är bortdomnad :P Jo men trevligt att ha en vilja som en 15 åring i en kropp som ser ut som 30 men känns som 100 hahaha

Men jag mår bra ändå jag är så lyckligt lottad och så tacksam att just jag är den jag är och att jag har så fantastiskt fina barn vad hade jag varit utan er? JAg vet iaf att Alva framförallt är min skyddsängel hon sändes för att ge mig styrka och glädje. Liv hon sändes för att ge mig glädje och sol och huvudvärk med allt hon drar fram ibland hehe, Tilde vet jag inte ännu men hon ger mig mkt kärlek och glädje. Jag vet bara att alla har ett syfte och det är meningen att de ska finnas. Det har jag känt hela tiden <3 Och jag är så otroligt tacksam för att just jag har fått dem till mig!

Puss och kram så hörs vi imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.