adsettings

tisdag 31 januari 2012

Jisses!

Vilken kall dag/morgon!! Jag som tyckte det va kallt igår men nu är det -10 grader fy fy fy! Jag vill ha våren med fågelkvitter och knoppar och lövsprickning (trots att jag är allergisk)!
Jag vill kunna gå ut och knäppa kort med min halvdåliga kamera på första tecknet på att nu är våren anländ. Alltså ni får hemskt gärna ta tillbaks er kyla till Ryssland igen vi vill icke ha den!

Blir seriöst irriterad på rättstavningskollen på datorn för vadå stavas det inte fågelkvitter? Den uppmanar ju till särskrivningar! Jaja skitsamma man får hoppas att man är säker på sin sak ;)

Idag är det en stor dag i mitt liv iaf jag ska till läkaren sedan i em och se om det möjligtvis är så att jag har fm (fibromyalgi). Är ganska nervös men det går säkert bra. Jag är ganska säker på min sak. Bara läkaren kan sin sak så blir det bra.

Ja jag har väl inte så mkt mer att tillägga just nu mer än att jag sitter med min kaffe och tar det lugnt och väntar på att kroppen också ska vakna. Sen vaknar mina andra två prinsessor snart och det är ju bra om man är redo för deras bravader :) Man blir dock väldigt osugen på att ge sig ut i denna kylan sen men men det är inget att göra åt det..

Hoppas ni andra får en fin dag iaf.. puss o kram

1 kommentar:

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.