adsettings

söndag 8 januari 2012

Mina busiga under!

Trodde min dator hade kapitulerat helt men så kom min lilla man och fingrade och vips så fungera den igen <3

Handhavande fel? Ingen aning men skärmen blev helt plötsligt svart efter en stund och jag startade om den 4 ggr men det funkade ändå inte.
Annars gör jag väl inte så mkt roligt idag. Bilen kan vi inte använda för den har pajjat.. Och den måste besiktigas och innan måste den lagas. Så ja vi är strandade här ute i ingenstans. Men vi får väl se känns som att det är lättare att köpa en ny bil ändå.

Jag tvättar som en tok idag igen. Och viker och lägger in (snart) Vikt har jag gjort iaf. Hatar det och det är för att jag får så ont i ryggen och nacken och axlarna. Men det finns ju antagligen en förklaring till det nu.  Sjukt när man kan läsa om saker och helt plötsligt så stämmer allt in.

Mina underbara små flickor är iaf vakna och hittar på bus hela tiden :P
Åh jag har bestämt att jag ska gå på loppis nu denna månaden. Och Januarirean vill jag också gå på om jag orkar med allt folk. Inte säkert. Men vi behöver ju lite smått och gott ;) Annars åker jag till klädkällaren eller göksäter, tror jag sk abörja åka dit lite oftare ändå för de har mkt bra hushållsartiklar där. Mkt bra rengöringsmedel och sköljmedel och sånt billigt.

Ja annars händer det inte så mkt nu som sagt. Jag har haft en kämpig vecka men igår och idag är första dagarna jag inte tar värktabletter inte för att jag inte har ont men det gör inte liika ont som det har gjort hela veckan.

Hoppas ni har en fin söndag med era älskade puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.