adsettings

onsdag 25 januari 2012

Uppe med tuppen som vanligt :)

Trött eller slö skulle man kunna säga. Ska ta ut alla ungar till bilen strax för att åka och hämta mamma för jag behöver barnvakt i em. då jag ska på ett viktigt möte.
Alva är hemma idag eftersom hon börjar bli förkyld med herpesblåsor i munnen och lite feber igårkväll.
Så det blir som sagt bara att köra mkt bil idag så vi får väl se om jag orkar ikväll igen annars skulle Mathias köra hem mamma ikväll.

Vet ju att jag kan få problem med att köra mkt. Så nu ska vi packa in oss för att åka hoppas ni får en fin dag alla underbara
puss o kram!!

2 kommentarer:

  1. sv:Nu måste jag ju kontakta mitt försäkringsbolag känner jag =O och kolla vad som gäller.Jisses!!!
    mvh/Q

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.