adsettings

fredag 6 januari 2012

här är familjen

..som bryr sig mer om annat än att umgås med varandra. Sitter och äter frukost, ja då dyker Mathias ner i sin telefon och flyttar in i den och Alva flyttar in i tvn så kan jag ju bo i min dator och gud nåde den som skulle komma och påpeka ngt, man vill ju ha en familj för att man har ngn att umgås med. Men inte de mina nä, man kan tro att de är upptagna entreprenörer men hehe så väl är det inte!

Har haft så ont i går och inatt så jag har bara legat på golvet och grinat. Detta gör väl att man hänger upp sig på småskit. Men det är klart att man vill prata med varandra istället för apparater.
Kom på en sak igår eller snarare jag blev upplyst och fick en aha upplevelse.
Jag tror själv nu efter efterforskning att jag lider av fibromyalgi. Och att ingen har kopplat det förut? Det är ju precis de symptomen jag haft hela livet! Och som igår/inatt när jag låg fick jag ligga på golvet för så fort jag reste mig gjorde det så ont så jag grinade och det krampade i hela ryggen! skööönt. Not.

Men som sagt nu har jag ett underlag att gå till läkaren med. Jag har alla symptomen från rad ett till rad sist utan att jag någonsin läst en rad om vad fibromyalgi är!

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.