adsettings

söndag 19 februari 2012

Änglar på jorden

Mkt änglar idag, men jag är bara såå otroligt tacksam för de människor som valt att finnas vid min sida eller om jag har valt dem, vet ej, vilket fall så är jag så tacksam rent ut sagt att NI finns där för mig och ger mig styrka och kraft och jordar mig. När jag får en motgång har jag en tendens att sväva iväg precis som jag skrivit de andra dagarna att jag blir kluven och vet inte vilket ben jag ska stå på.

Nu verkar det som att mkt knutar har blivit lösta och de knutar som behöver lösas ska jag få hjälp med på bästa sätt!
Ingen hjärnskrynklare eller nåt sånt nu utan en nära vän som funnits i mitt liv de senaste tio åren drygt. Tack <3
 puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.