adsettings

onsdag 15 februari 2012

Oj va det så intressant det jag skrev igår ;) hade hela 71 besökare. Ja det är inte många, men för mig är det faktiskt många det är ju faktiskt 71 personer som intresserar sig för vad jag skriver.

Tack så mkt iaf :)!
Inatt har väl sömnen inte blivit alldeles fantastisk lilla Liv har nämligen ca 40 graders feber och svullen/ont i halsen så hon har fått sova med mig inatt. Och hon har nog feberyrat endel för hon har ropat mamma ca 3 ggr.

Jaja vi har fått mer sömn än pappan iaf. Mathias har nämligen kört snön inatt igen och det va inte lätt att få upp honom inatt. Samtidigt kan det vara bra för honom att se hur det är att vara vaken så mkt i ett sträck för man mår skit och då kanske han förstår att jag mådde riktigt dåligt när jag bara fick sova 2-3 timmar varje dygn. Då har man liksom ngt att trycka på. Nu mår jag tio ggr bättre iaf.

 Ah det är inte lätt att sätta sig in i andras känslor ibland. Och män har nog svårare rent generellt än oss kvinnor att gå ur sig själva och föreställa sig. Nu drar jag inte alla över en kant. Utan jag menar att många män har svårt att föreställa sig hur det känns för en annan människa.

ja ja nu får jag säkert massa påhopp men jag menar inget illa mot ngt av könen snarare tvärtom att vi är olika och vissa olikheter gör det svårt för oss att kommunicera.
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.