adsettings

onsdag 29 februari 2012

Idag har vi mys..

Alva har ju vart hemma två dagar nu för hon hade feber igår igen men nu är det borta så imorgon blir det naturligtvis skola!

Idag ska jag vara med på hopplektion för första gången på 4 år!! Gaaah! Är superdupernervös!! Men det ska nog gå bra jag har ju hoppat henne förr så att säga bara det att man blir nervös och höjdrädd när men vart borta så länge. 

BILD LÅNAD FRÅN GOOGLE


Är så lycklig för att jag kommit ikapp med hemmet! Det känns så underbart skönt att bara kunna ta dammsugaren och köra över golven utan att behöva göra massa annat först! Man kan säga att jag fått en nytändning sen vi beslutade aatt det inte blir en flytt :D

Längtar bara efter vårt kööök :( Vill så gärna få in det här istället för att det står i vårt förråd. Men men det kommer en dag för det också. Handtagen vi köpte från Ikea är ju helt värdelösa så tre st har gått av och hänger konstigt. Men vi får ju nya sen ;)

Nu ska jag bara slappa med min kaffe och snart blir det lunch
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.