adsettings

fredag 17 februari 2012

Och där kom..

...den välkända tant röd och knacka på dörren! Fy vad jag hatar den tiden på månaden men men det är ju bara så att man gillar läget.
Inget nytt på andra fronter. Har sovit ganska skit i natt pga värk i ryggen och nacken trots en enda kudde. Måste ha en bra bäddmaddrass! Har bara inte de pengarna just nu då de jag tittat på som skulle vara bra för min rygg kostar typ 5000 spänn. Jomenvisst. Men det brukar bli bättre efter att jag gått upp och ca en timme framåt då börjar det lea upp sig.

Va ju istallet igår och trodde inte jag skulle orka rida men det gjorde jag :D Fick dock kramp i armarna så min ridning va ju inte till hästens fördel :/ Men i galoppen fick vi en otroligt mjuk och samstämmig galopp iaf. Traven pratar vi inte om... Men men hon är fantastisk varje gång och hon gör det till en fröjd att rida eller åka häst :)
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.