adsettings

torsdag 2 februari 2012

Nu blev det hets mot mig?

Jag delade en länk på fb igår och blev totalt överhopad med kommentarer och vett och etikett regler!
Det va inte jag som hade publicerat den men två vänner till mig ändå drar folk slutsatsen att JAG ÄR RASIST! ÖH va??? Hur i hela friden skulle jag kunna vara det?? JAg har massvis med vänner som är från andra kulturer och religioner. Men faktum kvarstår att jag är rädd för vad som händer med världen! Med människor som är beredda att ta sitt eget liv för att döda andra! Det tycker JAG är helt vrickat sjukt snedvridet vad som helst annat än normalt och friskt! Och den som inte håller med mig i detta måste ju ha stora skygglappar för sina ögon för detta händer i Sverige precis som i USA och övriga Europa.

Men men det är väl fint att förespråka hedersmord och kvinnoförtryck och våldtäkt och andra brott. Inte vet jag jag är väl fan inte rasist för att jag säger att det skrämmer mig? Men det gör det!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.