adsettings

onsdag 1 februari 2012

Min blogg..

.. kommer tyvärr inte innehålla så mkt bilder framöver då min telefon fortfarande lever ett eget liv så den måste lämnas in på lagning. Sen gick min vanliga kamera sönder :( så nu måste jag köpa en i alla fall.

Va i stallet igår kväll och red världens mysigaste Sanna det är så härligt att få rida så otroligt välhanterade hästar :) så ska jag släppa hästar på tors-fre så det blir också mys. Det gäller bara att ha bra planering eftersom de två minsta är med i stallet men för det mesta brukar det gå bra. Och det finns ju oftast otroligt hjälpsamma människor där :) Själv skulle jag nog överväga att ha lösdriftkombinerat stall. Men vi får se :) Jag är inte där ännu men drömmarna finns och drömmarna ska bli verkliga! Jag har stora planer för framtiden och med det menas att vi är inne på det hela familjen såklart :)

Puss o kram sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.