adsettings

måndag 27 februari 2012

märks på er..

..läsare att jag vart dålig på att uppdatera. Jaja det blir så på helgen ofta och helst när man har haft så mkt att göra som jag denna helgen ;)
HAr faktiskt ridit ett pass om dagen i tre dagar i rad nu. Ojojoj vilken träningsvärk jag har! Men oj vilka underbara hästar också! Älskar dem! Och det ska bli spännande att snart få rida unghäst <3 lite pirrigt också såklart för man vet ju aldrig riktigt vad de kan hitta på men vi får hålla tummarna för att han inte blir full i fan! :)

Just idag har jag utvecklat mina magkramper till fullo så det är väl vad jag sysslar med.. Har haft känningar i två dagar nu att det kommer nog snart, men jag får vara nöjd för det är väl en två månader sedan som jag fick kramp sist.
Och i lördags kom Christer och Madde på besök och jag fick sen hennes söta lilla mage, och de tror båda att det blir en pojke! Spännande måste jag säga ;)
sen ska ju bror och hans fru ha en liten talle nu den 21:e april! Det är ju jätte nära + att sist fick hon för tidigt!.. Men jag får väl gå och försöka äta frukost så jag kan bolma och dricka kaffet... Puss o kram ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.