adsettings

tisdag 21 februari 2012

Och där sjönk...

Lady Dahmer och hennes husgudsgäng rakt ner i avloppet för min del! Att välja att missuppfitta allt man säger och menar är ju bara ett bevis på att man helt enkelt inte är openminded som de nu utger sig för att vara! Åååh vi ääär sååå neutrala... oooh mina barn minnsan de ska aldrig få höra att de är duktiga eller fina eller söta för dååå får de en bra självkänsla och ett toppensjälvförtroende!!

Ursäkta men är ni helt fruktansvärt lost??? Ett barn utan uppmuntran blir en trasig människa! Hade jag nu inte sagt till min dotter som blivit fruktansvärt trakasserad på sin skola av flera elever under lång tid att hon är fin som hon är, att hon är superduktig osv hade hon ju inte ens velat leva idag! Det är inte jag som förälder som tar bort hennes självkänsla för att jag berömmer hennes utseende eller hennes kunskaper? Utan de som inte accepterar HENNE för den HON är!! Nu är hon bäst i klassen trots att hon missat väldigt mkt men det hör inte hit jag hade berömt henne lika mkt ändå!! 

Blir fan mörkrädd när det finns såna fruktansvärda människor som ska kalla sig patrioter för oss kvinnor? De vill ju inte ens kännas vid att de är kvinnor nejdå men de skäms inte ooohnej de vill bara att vi ska heta ett o samma! JA men pissa på herrarnas då! helst stående skulle jag tycka! Och be fan inte om lustgas eller medel när ni ska föda barn! För ni är ju inte ett kön!
Ni har ju säkert glömt att vi kvinnor har en del fördelar också? Men använd er för guds skull inte av dem! Rätt ska vara rätt!
 Shit va jag kan gå igång på sånt! Jag kan absolut vara med i jämställdhet osv men jag kan inte stå bakom ett gäng som inte vet vad de håller på med! Man ska lyfta fram alla individer men man kan inte ge fan i att berömma barn då har ni missuppfattat hela grejen men det kommer ni´bli varse sen då era barn ställer er mot väggen! Man borde införa kurser i föräldraskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.