adsettings

söndag 19 februari 2012

Min älskade ängel

Idag är det 6 årsedan min morfar dog i levercancer :( Finner inga ord för hur stor saknaden faktiskt fortfarande är! Går inte en dag utan att jag tänker på Dig och minns Dig! Saknar Dig hela tiden så hjärtat värker, men det är som talesättet säger att de bästa vill Gud ha först. Och det ligger nåt i det. Längtar efter den dagen då jag får se Dig igen det gör att jag är mindre rädd för döden. JAg vet att Du finns där på andra sidan och tar emot mig och alla de mina <3
Livet är verkligen hårt ibland och sorgen bär man med sig hela livet. Den blir aldrig mindre. Men jag kan idag se klarare och höra dina visdomsord, och jag har lovat Dig att göra dig stolt och det är det jag strävar efter i livet. Jag har fina vänner och människor som bryr sig och älskar mig och jag vet att Du har ett finger med i mkt eller allt som är bra <3 Tack för allt Du givit mig i mitt liv och fortfarande ger mig!

I mitt hjärta för alltid! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.