adsettings

onsdag 8 februari 2012

En underbar morgon :)

Fick det finaste samtal en mor kan få av min fina Alva idag ;) Hon ringde från sin skolkamrats mobil när de satt i bussen , Hej mamma jag ville bara ringa och säga Godmorgon och att jag älskar dig puss puss <3 Åååh vad lyckligt mitt hjärta blev! Jag blev alldeles varm i hela kroppen :D

Sen har vi ju min mellandotter som jag visserligen älskar lika mycket men ibland prövas mitt mammatålamod ganska ordentligt.
Hon är ju snart fyra år att tillägga och fröken ville idag bada på morgonen sagt o gjort så fyllde jag baljan eftersom vi  inte har badkar och hon va nöjd, så lät jag en liten stråle rinna från duschen för det önskade hon :)
så jag går upp och pysslar med det en mor brukar pyssla med på morgonen och går ner efter ca 30 min, hör ju henne helatiden väldigt väl och hörde att hon inte längre va i baljan utan i hallen.. Jorå när jag kommer ner står hela badrummet i ca 10 cm vatten !!!
 Men va****! En ful ramsa ramla ur min mun :O
Jo men det stoppar inte där då jag har ställt vårt nya tvättmedel på 4,5kg på golvet och det är illa ute sen lutar golvet åt fel håll så vattnet rinner i motsatt riktning i förhållande till var brunnen ligger!
 Bara att stå där och skyffla vatten tar en stund. Kunde inte få bort allt att tillägga dock är golvet vääldigt rent nu. Men så pratar jag lite med mamma och liv smiter ner igen jag springer fort efter och får då se att fröken står och skurar golvet meeeed... TOABORSTEN! Inte vad jag  vill ha på mitt golv massa bajspartiklar!!! Hahaha ja det är väl vad man kan kalla en normal förmiddag hos vår familj ;) Men som sagt hon ger mig mkt att göra och ger mig underbara skratt hela dagarna mitt älskade busfrö!

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.