adsettings

måndag 27 februari 2012

Vad beror den på?

Cancern? Varför finns den och varför tar den så ofantligt många liv? Läste en blogg nu om en mamma och fru som haft bröstcancer som de trodde dw hade lyckats få bort men nu har det spritt sig till ryggmärgen och är alltså obotlig.. Människor dör för unga tom barn av denna hemska sjukdom som väller sig fram som en löpeld :-(
Människor som förtjänade ett bättre liv både de själva och deras anhöriga .. Jag har själv mist en av mina närmaste i Cancern. Vilket betyder att min mor och jag kan vara bärare.. Det skrämmer mig.. Alla är så fullt upptagna med att de ska bo fint ha en fin bil fina barn osv att de glömmer hur fort det kan gå :-\
Sorgset ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.