adsettings

torsdag 16 februari 2012

Ja trots trötthet så har jag lyckats komma igång ordentligt idag och röjt en hel massa! Vart hos läkaren med Tilde för rutinkoll och städat mängder och lagat middag också ;) så nu hänger jag tvätt och allt sånt nödändigt.
Vi har kollat läget för lägenheter idag och det ser inte ljust ut just nu, så man får kanske sätta planerna på vänteläge kanske inte är meningen förresten heller vad vet jag ;) Det ger mig mer lust att greja hemma iaf för hur det än är så är detta vårt hem :)
Det är många som tycker att det vore rätt beslut att flytta och det kan det ju vara men när man är så kluven kan det ju göra en förvirrad vilket jag blivit.

Tilde sover sin middagslur nu iaf vilket va välbehövligt. Hon vägde en bit över 9 kg och va 72cm lång så hon tar sig bra och följer sin kurva riktigt fint :)

Så så ser det ut just nu iaf.. Känns bra på sätt och vis eftersom jag trivs så här och jag får helt enkelt se till att ta mig större frihet och egentid. Så idag ska jag till stallet och rida Sannabus :) Ska bli kul och skönt. Och så har jag hela slutet nästa vecka uppbokat.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.