adsettings

tisdag 14 februari 2012

Jag hoppas ni alla oavsett om ni är ensamma eller är en stor familj har en alldeles underbar dag och ger varandra lite extra kärlek idag :)
Själv försöker jag lea av mig min rygg som är domnad och det går ut i mina armar. Hatar den känslan men så är min morgon alltid.
JAg dricker mitt morgonkaffe iaf och njuter av det och surfar runt lite.

Kollade på familjen annorlunda igår och jag bara älskar det programmet! De är så härligt att se den fantastiska sammanhållning de har i stora familjer <3
Alva är så jäkla rolig varje gång vi tittat på programmet så säger hon - snälla mamma skaffa bara tre barn till hahaha vi vill va sex barn strunta i om det bara blir flickor hahaha och Mathias typ dööör varje gång hon säger så hahah
jaja så är det iaf men vi har haft en underbar sammanhållning själva denna helgen och jag njuter av det verkligen :)
Puss och kram på er alla därute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.