adsettings

tisdag 14 februari 2012

Ja nu känns livet lite bättre är faktiskt inte så deppig som det kan låta ibland. Det går över ganska så snart de där mörka tankarna som sveper in ibland.
Vi har fått handlat hem det nödvändigaste i matväg även om jag missade massor men bara det gör att livet känns bättre.
Tror ändå att faktumet kvarstår att jag överväger att förflytta oss. Inte för att jag vantrivs här utan för att jag känner för Alvas skull att det är det bästa för henne att få gå i en skola som hon mår bra av med kamrater som tycker om henne.

Så nu ska jag fortsätta med mitt städande och önskar en god kväll till er :))
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.