adsettings

lördag 11 februari 2012

Idag ska vi ut :)

Ut i friska luften! Det är fint väder idag med bara lite kyla och grått men för mig som hatar kylan (eftersom min värk blir värre) så är det optimalt väder!
Vi ska ut på isen och Alvan ska prova sina skriller :)) Vi får väl se hur det går hehe själv har jag inga och Liv inga heller men det hade ju vart fint med en spark som Tilde och vi andra hade kunnat använda oss av :) Jaja sen blir det brödbak och lite annat kul.
Jag provade något idag som jag faktiskt aldrig prövat förr och det var att blanda egen mjölk. Jag köpte mjölkpulver och blanda det med vatten såklart och det smaka verkligen som riktig mjölk. Insåg att det blev billigare i längden att köpa det ngn gång i mellanåt än att alltid stödhandla mjölk på närlivs här. Jaja det va det för idag nu är vi i full färd ut så ha det underbart idag puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.